Rent a Beach house

Dužna sam mnogima ovaj post, pa evo kad je sumorno i ružno vreme,  sad je pravi momenat da pišem o letu a vi možete već sad početi sa planiranjem godišnjeg odmora 2014, jer sad je prilika za to.

Kao što rekoh, letovanje 2013 sam bila 3 puta na moru, da da to je i za mene bilo pravo iznenadjenje! Sve se odigralo sasvim slučajno, u februaru ove godine, kad sam listala airbnb.com i gledala stanove za neka putovanja! Slučajno sam došla na ideju da pogledam kuće na plaži u Grčkoj. Kad ono, stvarno ima savačega! Iznajmljivanje kuće na plaži na mesečnom nivou kreće se od 1500 – 2500 Eur tj, ima i skupljih, ali te nisam ni gledala. Uvek možete kontaktirati gazde za pregovore, jer su Grci veoma voljni za popuste ako uzmete kuću na više od mesec dana.

greeceDržala sam se uglavnom Solunske regije, Halkidikija i Tasosa u pretrazi za pravom kućom. Medjutim, zapala mi je za oko kuća u Gerakiniju, početak Sitonije. Prelepo malo mestašce, seoce bolje rečeno, sa prelepom peščanom plažom, zavučeno u palme i zelenilo.

Odmah sam kontaktirala Grka i dobila super cenu za 2 meseca iznajmljivanja. Plan je bio sledeći, pošto je kuća za 6 osoba, da tako isplaniram, da budu 4 smene po 15 dana ili 3 po 15 i dve od 7 dana.

I tako smo se dečko i ja bacili na skupljanje grupa prijatelja, familije i poznanika voljnih da letuju u kući na plaži. Naravno, što više ljudi učestvuje, to pada cena po smeni. Organizovali smo se u grupe, npr Roditelji sa svojim kumovima, po 15 dana, uvek ima krevet da se upadne ako neko bude u prolazu, tako da npr, ako platite kuću 4000 eur za 2,5 meseca, podelite smene od po 10 dana za 6 ljudi, ili od po 15 dana, i možete i sami napraviti kalkulaciju, koliko para izadje po osobi.

Vrlo je moguće da vam Grci spuste cenu i mnogooo više nego što prvenstveno stave na airbnb sajt. A opet mnogo jeftinije, nego da vas deru agencije, da morate da izadjete iz soba u 10h itd… Sve je dogovor. Jako povoljna priča, i jako lepo to što možete imati makar za to letovanje “svoju” kuću na plaži. Tako da sam ja, u principu letovala 3 puta za 300 eur! / ne računajući cenu benzina i hrane!

Naravno, veliki plus je što se pare sa vaše kreditne kartice, skidaju tek kad signete na odredište, samo se skida jedan deo depozita na početku rezervacije, ostalo tek kad počne letovanje. A  dotle imate prilike da skupite pare od svih ljudi sa kojima organizujete smene!

Sve kuće su full opremljene! Naša je bila moderna, uredna, sa ogromnom bibliotekom na engleskom jeziku, tako da mi nikad nije bilo dosadno. Ja ne volim hotele, volim komfor kuće, stana, apartmana, da mogu da udjem kad hocu i kako hocu. Volim da sama svoj krevet nameštam i da ostavljam stvari gde hocu.

Mi smo se dogovorili da svi koji su gost paze na to da se kuća redovno čisti za sobom. Iako su nama gazde sve otavile, mi smo insistirali da svako nosi svoje peškire, da ne bi uzimali od domaćina.

Mom društvu i meni je ovo leto bilo prelepo. Svuda smo zujali, išli na razne plaže, ali ipak, plaža ispred kuće je bila nešto posebno.kkucaffffMirno, nema gužve, potpuno sami na plaži, nema buke, nema apsolutno nigde nikoga – obližnji kamp je bio 100 metara od nas, tako da niko nije dolazio na naš deo plaže. Sve okolne kuće su u vlasništvu Grka, tako da su samo oni i koristili  plažu, pa smo ih vidjali samo u jutarnjim časovima.kuvs                                                                             Pogled na kuću iz vode

Super je imati kuću na plaži iz razloga što uvek možete ući u kuću kada je najjače sunce, a možete ispred kuće u hladu pod suncobranom uživati, piti neki ledeni čaj i čitati knjigu.

Uživancija!! Čak smo i peškire ostavljali na plaži preko noći, jer niko ne dira tudje!do bodestepenice                                                        Prodjete maslinjak i na samoj ste peščanoj plažidddmore gerakinivpdadadaGrk nas je dočekao tako srdačno kad smo stigli prvi put, kao da nas poznaje godinama! Pun frižider grčkih specijaliteta, maslina, pa čak i vode za piće bilo je spremno za nas. Iskreno, svi koji su bili u ovoj kući su bili oduševljeni! Pretežno su bili ljudi koji su ranije letovali preko agencija, i prosto nisu mogli da veruju sta su dobili za tako malo para i bez ikavih problema i cimanja.

U centru mesta ima jako puno restorana, tako da je pešaka lako doći do njih. Veliki lanac hiper marketa, ako  Lidl je na 12 km od kuće, tako da smo se lako snabdevali sa namirnicama.oktoJa sam išla par puta ove godine, u svakoj smeni je bilo mesta za mene 🙂

(nije da nije namerno tako napravljeno hehhee. Privaliti se familiji moj je moto 😛 )

spavanjeplicakvpdatravaCaptureNadam se da sam vam odgovorila na sva pitanja, eto kako mozete organizovati predivno letovanje!

Za sva pitanja vam stojim na raspolaganju, jer već imam dosta iskustva sa rentiranjem stanova i kuća preko Airbnb. com.

Već mi se opet ide na more ;((

Ljubim vas

Bamby

Bamby's Beauty Lab

Zovem se Milica živim u Beogradu i imam 35 godine. Drogerista sam po struci (bivši stipendista dm-Drogerije - Nemačke Industrijske komore Dizeldorfa). Pročitaj više

18 comments

1. Hvala na ovom postu, vrlo je koristan. Nikada pre nisam razmisljala o kuci, uvek sam bila za hotel…

2. Htela sam da ti se zahvalim sto si ovaj sajt preporucila jos pre mnogo vremena kada si pisala o svom putovanju u Njujork, na isti sam nacin rezervisala stan pre mesec dana kada sam posetila ovaj grad i imala vrlo pozitivno iskustvo. hvala jos jednom 🙂

1. svaka cast, bas mi je drago da si tako uradila, mnogi se plase, ali stvarno je povoljnije mnoogogoo

3. Nisam ni znala da moze ovako! Ovo je super opcija 🙂

4. hvala ti puno na ovom postu,sad mi ostaje samo organizacija 🙂

5. Upravo smo prijatelji i moja porodica u potraznji za ovako necim! Tako i nadjih ovaj post 🙂 Da li bi mogla da mi kazes kako se zove vila ili link ka airbnb…Hvala i odlican post!!

1. Da li mi mozete poslati link gde mogu pogledati navedenu kucu u Gerakiniju
      ili slicnu njoj ili makar ime vile.
      hvala unapred i pozz,

1. ova kuća je izdata celo leto 2015 pa su je sklonili a imate mnogo kuca tamo ukucajte gerakini chalkidiki i dobićete info.
        Trenutno su super cene, i sad je prilika za rezervaciju. Ja sam već rezervisala svoju na Afitosu za ovo leto

6. Hvala ! Korisna iskustva.
    Malo sam pogledao ponudu na predloženoj stranici.
    Rekao bih da su neke cene prenampupane.
    Koliko okvirno možemo računati na korekciju cene ?

Srdačan pozdrav

1. Sto pre uradite porudžbinu, jeftinije je. Februar i mart su najbolji. Posle toga samo dižu cene.
      A npr ako ugovorite tipa od jula do septembra, uglavnom se jedan mesec dobije skoro dzabe:)

7. Hvala na divnom I pre svega korisnom tekstu.
    Sta je po tvom misljenju razuman opseg cena sa kojim treba zapoceti pretragu na airbnb (uzimajuci u obzir da su cene koje si u tekstu navodila prihvatljive)?

hvala unapred.

1. Molim lepo.
      Pa prvo vidiš koji deo Gr zeliš i koliko vas ide. Ne mogu ti ja reći sta je za koga malo a sta puno, nekom je puno 60 eur na dan, nekom malo.
      zavisi i koliko dana
      bi ostali I koliko vas ide, kuće se kreću od 1500 erua mesečno pa sad kreće pregovaranje..

8. Draga Bambi, potpuno sam odusevljena tvojom idejom i preduzimljivoscu, bravo!:)
    Na ovu pricu sasvim slucajno nabasah trazeci mirno, bez guzve mesto za odmor, gde ne moram da se presvlacim prilikom odlaska i dolaska na plazu, potpuno opustena da budem, sa muzem i klincima od 7 i 9 godina.
    Da li ti jos uverk to raddis, odn.da li mi mozes dati info, ako radis, gde j, kolika je kuca, sta sve ima odn.da li nam je nesto potrebno da ponesemo i sta, ako bismo se nesto dogovorili. Najbolje bi bilo da kont.putem maila pa, kada budes mogla, ti me kontaktiraj na ovaj koji sam ostavila. Inace, period koji nas zanimna je kraj jula, prva polovina avgusta, 10 dana- klasika.
    Hvala ti najlepse,
    Najlepsi pozdravi!
    Ivana

1. Draga Ivana, kao prvo hvala što praiš moj blog. Drugo, ja se ne bavim time, ja sam samo dala predlog sajta preko koga ja to uradim kad planiram letovanje svoje. Imaš gomilu kuća preko http://www.airbnb.com pa pogledaj šta te zanima. Drugaćije ti ne mogu pomoći.

9. Mozes li molim te da mi pojasnis princip oko placanja preko airbnb. Da li mora odmah sve da se plati prilikom rezervacije ili moze samo deo?

1. Sve ti rezervišu na kreditnim karticama, samo možeš podeliti tipa 500 na jednoj i 500 eur na drugoj, tako sam ja, za te veće transakcije

10. Da li nam mozete ikako dati kontakt ili kako doci do takuoa ove kuce za septembar? Hvalaaaa veliko unapred…

1. Kao što rekoh, kuća je zauzeta celo ovo leto, a takve kuće možete naći na airbnb.com, ali mislim da ste se kasno setili jer je skoro već sve zauzeto.